Charlottetown

Stolica kanadyjskiej prowincji skrywa więcej niż mogłoby się wydawać...

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2016-07-25 21:13:17

Holloway
Administrator
Dołączył: 2016-07-25
Liczba postów: 32
WindowsOpera 38.0.2220.41

Opis ras

Wampiry - Wampir jest to istota nadprzyrodzona, która żywi się krwią. Są dwie opcje aby stać się krwiopijcą - można się nim urodzić, taki wampir żyje jak normalny człowiek do momentu dostania swojego pierścienia/naszyjnika, wtedy staje się pełnoprawnym wampirem, jeśli nie dokona się tego wyboru między 16, a 21 rokiem życia, zmienia się w popiół. Drugim sposobem jest przemiana poprzez ugryzienie innego wampira, nie ma on możliwości rozmnażania się. Wampiry giną na słońcu chyba, że posiadają magiczny amulet od czarownicy. Można je zabić również poprzez przebicie kołkiem, spalenie lub ugryzienie wilkołaka.  Wyróżniają się swoim wyglądem, zazwyczaj są wysocy i bladzi,  niezwykle piękni.

Dampiry - Są to w połowie wampiry, a w połowie ludzie. Jako iż Krwiopijcy nie tolerują związków między innymi rasami Dampiry nigdy nie zostają uznawane za członków rodu i skazywane na wygnanie, życie w ukryciu. Można je zabić jak normalnego człowieka.

Wilkołaki - Jest to stworzenie nadnaturalne, którym można się urodzić, bądź też zostać przemienionym poprzez ugryzienie. Wilkołak nie wyróżnia się wizualnie z tłumu, przynajmniej dopóki wygląda jak człowiek, może się on jednak zmienić. Można je zabić poprzez przebicie czymś zawierającym srebro, są również uczulone na górski pył oraz wilcze ziele.

Kitsune - Są opisywane jako oszuści, nie znający granicy między dobrem a złem. Wyglądają jak zwykli ludzie, zmienia się u nich jedynie kolor oczu. Kitsune można rozpoznać też po ich charakterystycznej, ognistej aurze, w kształcie lisa z dużymi spiczastymi uszami i pyskiem. Jest widoczna w aparatach cyfrowych i dla osób z wzmocnionym zmysłem wzroku, szczególnie u młodych Kitsune, którzy nie nauczyli się tego ukrywać. Jeśli posiadają jakieś ogony(w postaci noży/shurikenów), mogą wezwać duchy Oni, zaraz po złamaniu jednego z ogonów.
Wyróżnia się kilka rodzajów kitsune - Niebiańskie, Dzikie, Morskie, Grzmotne, Wietrzne, Ogniste, Nocne,Dzienne,Magiczne,Metaliczne,Ziemne,Górskie,Rozumu. Teoretycznie można zabić jak każdego innego człowieka, trzeba się tylko do tego bardziej przyłożyć.

Wróżk - Istoty nadnaturalne. Ich krew jest dla wampirów wręcz zbawienna - chroni przed słońcem, zwiększa moce i pozwala szybciej i skuteczniej wpływać na innych. Nie ma ''całych'' wróżek. Są tylko połówki, ćwiartki etc. Im bliższa całości, tym silniejsza. Można zabić jak zwykłego człowieka. Obecnie w Charlottetown uważa się, że wróżki wyginęły podczas Wielkich Polować - wampiry chcąc wygrać odwieczny spór z wilkołakami postanowiły wykorzystać wróżki, a dokładniej ich krew. Mówi się, że żadna nie przeżyła tej czystki, jednak wciąż istnieje klika przedstawicieli tego gatunku. Żyją po prostu w ukryciu podając się za ludzi albo czarownice.

Syreny - Istoty, które żyją pod wodą. Bez niej po jakimś czasie umierają. Mogą mieć zwykłe nogi, ale tylko bez żadnej styczności z wodą, inaczej po dziesięciu sekundach wyrasta im rybi ogon. Można zabić tylko i wyłącznie przez osuszenie, są bardzo silne. Trytonów spotyka się coraz rzadziej.

Czarownice - Czarownica jest to nadprzyrodzona osoba, która posiada magiczne zdolności. Poprzez połączenie się z elementami i siłami natury, czarownice są strażniczkami równowagi, i aby ją utrzymać na świecie, zwalczają siły zła, które zakłócają ową równowagę. Można zabić jak normalnego człowieka.

Skuby  - Są to demony o wyglądzie pięknej kobiety lub mężczyzny. Chodź nie mają za dużo z nimi wspólnego. W postaci demona mogą mieć rogi, skórzane skrzydła, kopyta lub ogon. Żyją o wiele dłużej niż inni, są praktycznie nieśmiertelne, można je jedynie spalić.

Elfy - To istota nadnaturalna, majestatyczna i piękna. Elfy charakteryzują się porcelanową cerą (o pryszczach mogą spokojnie zapomnieć), wysokim wzrostem i delikatnie błyszczącymi oczami. Posiadają szpiczaste uszy, jednak są w stanie je ukryć. Elfy są silnie powiązane z naturą.

Topielec -  w wierzeniach słowiańskich demon opiekuńczy  zbiorników wodnych i ich władca. Są to osoby, które zmarły w wodzie.

Krysalida - Większość tych istot jest płci żeńskiej, choć rodzą się też mężczyźni. Niektóre rodzaje tych stworzeń nazywane są rusałkami.
Nie unikają ludzi, ale te rasy niezwykle rzadko się spotykają. Kiedy jednak tak się stanie, Crisalidia obdarowuje człowieka błogosławieństwem lub przekleństwem.

Kruki - istota posiadająca zdolność przemiany w kruka, ludźmi mogą stawać się tylko i wyłącznie w nocy.

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
bc - cod-mobile - noxensquad - modrzewiowewzgorze - neximc